سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
حجت گنابادی نژاد

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد گفت: مجموعه المصطفی فناوری انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در تحقق اسلام ناب در جهان است زیرا در این سازمان مقدس و حوزوی از گذشته تاکنون نخبگان زیادی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی امروز سه شنبه 20 شهریور ماه، در مراسم آیین تودیع و معارفه مدیر جامعه المصطفی العالمیه خراسان در جمع شخصیت های حوزوی، مدیران و طلاب جامعه المصطفی گفت: هدف اصلی مکتب اهل بیت (علیهم السلام) هدایت و نجات بشریت است.

وی با بیان اینکه فرصت انقلاب اسلامی، مجاهدت امام خمینی (ره) و رهبری حکیمانه امام خامنه ای فرصت بسط و گسترش بی‌نظیری در عالم برای تحقق مسیر و رسالت هدایتی اهل بیت (علیهم السلام) را فراهم کرده است، اظهارکرد: امروز در عصری زندگی می‌کنیم که اسلام ناب محمدی (ص)، احیای تمدن نوین اسلامی، بیداری اسلامی از راهبردهای اصلی انقلاب و نظام در مسیر مکتب هدایت اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی اضافه کرد: امروز ما در یک شرایطی هستیم که یک سازماندهی متفاوت و یک آرایش و نقش آفرینی متمایزی ایجاد شده است؛ اگر در سال ۱۹۴۸ اولین اشغال رژیم صهیونیستی آغاز شد و قریب سه دهه یک اتفاق معناداری در آرمان فلسطین صورت نگرفت و سال‌ها رهبران مزدور کشورهای اسلامی با تذکرهای سیاسی شعار دفاع می دادند، امروز باید افتخار کنیم که دکترین انقلاب اسلامی در مسیر مکتب اهل بیت، اسلام ناب مسیر مقاومت در مقابل مستکبران و حمایت از مظلومان و محرومان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری بابیان اینکه یک فرصت و یک مجال بی‌نظیر برای معرفی گسترش مکتب اهل بیت ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت اسلام ناب در جریان مقابله با مستکبران و حمایت از مستضعفان در عالم توانسته است پرچم پرافتخار ایران اسلامی نشان دهد.

وی ضمن حق شناسی و تکریم از همه نخبگان علما، اندیشمندان حوزه افزود: حقیقتاً المصطفی یک رسالت و ماموریت متمایز و متفاوتی دارد به تعبیر دیگر مجموعه المصطفی فناوری انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در تحقق اسلام ناب در جهان است زیرا در این سازمان مقدس و حوزوی از گذشته تاکنون نخبگان زیادی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد ادامه داد: در خراسان این مجموعه با تاخیر راه‌اندازی شد و شروع به فعالیت کرد در دوره مدیریت حجت الاسلام و المسلمین صالح یک دوره متفاوت و متمایزی بود در دوره مدیریت ایشان ما شاهد یک انسجام، ارتقا و تحول بودیم همچنین در بسیج ظرفیت‌ها برای حل مشکل طلبه‌ها ابتکار عمل داشتند.

وی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین سعیدی فاضل که از این پس مدیر جامعه المصطفی خراسان را بر عهده دارند و در این سنگر مستقر می شوند امیدواریم خدمات گسترده تر و وسیع تری را ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha